Termin dostawy

   Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 7 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 7 Dni Roboczych. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:

  •    W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy.

  •    W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności gotówką za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

   Termin gotowości Produktu do odbioru przez Klienta – w przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie do 2 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, terminem gotowości do odbioru jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 2 Dni Roboczych. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę. Początek biegu terminu gotowości Produktu do odbioru przez Klienta liczy się w następujący sposób:

  •    W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy.

  •    W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

Wybór przewoźnika

   Wybór Przewoźnika należy do klienta. Produkty wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich, takich jak: DPD, InPost, DHL, FedEx. Możliwy jest również odbiór osobisty w siedzibie firmy, ul. Mickiewicza 1b/3, 37-110 Żołynia. 

   Paczki są zazwyczaj wysyłane w ciągu 2 dni od otrzymania płatności i wysyłane za pośrednictwem wybranej firmy z opcją śledzenia. Jeśli wolisz dostawę. Bez względu na to, jaką wysyłkę wybierzesz, udostępnimy Ci link do śledzenia przesyłki online.

   Opłaty za wysyłkę obejmują koszty wysyłki. Opłaty transportowe różnią się w zależności od całkowitej wagi przesyłki oraz wyboru przewoźnika. Radzimy grupować przedmioty w jednym zamówieniu. Nie możemy grupować dwóch odrębnych zamówień złożonych oddzielnie, a opłaty za wysyłkę będą miały zastosowanie do każdego z nich. 

Pudełka są odpowiednio duże, a Twoje przedmioty są dobrze chronione.